חול לחתולים

מרענן ארגז חול עוזר לשמור על ריח ארגז החול ולהישאר רענן. סודה לשתייה מבטל ריחות במגע. ריח המופעל על-ידי לחות מרענן את הפסולת בכל פעם שהחתול משתמש בארגז. מרענן ארגז חול מסייע למנוע גושי שתן להידבק לארגז החול. השתמש בו עם כל חול כדי להוסיף הגנת ריח לארגז החול.
המותג מס’ 1 המפיג ריח חתולים, פורמולה עוצמתית מכילה סודה לשתיה, בטוח לשימוש יומיומי סביב חתולים ובעליהם, עובד על כל סוג של חול, ריסוס עדין כדי לא ליצור גושים בחול מתגבש.
שקיות הגיינה לאיסוף פסולת מלוכלכת מכלי צרכים לחתולים. שקיות חזקות ומעשיות שבזכותן ניתן לנקות במהירות וביעילות את כלי הצרכים של חיית המחמד שלכם. גודל 50*38.5 ס"מ. מכיל 12 שקיות.
פילטר עשוי פוליאסטר ספוג פחמן באיכות גבוהה מסיר ריחות משירותים סגורים. שטח הפנים הגדול של כרית הפחמן הפעילה ביותר לוכד ריחות העוברים דרך המסנן, ושומר על השירותים להשאר רעננה ונקיה מריחות. החבילה מצויידת ב2 פילטרים.
בהזמנת עיתוד (backorder)
39.00
חול לחתול לארגז הצרכים מבית יורו-קיטי. חול בסיסי לחתול, עשוי מחצץ, מתאים לכל גדלי וכל סוגי החתולים. החול אינו מתגבש, סופג ריחות ונוזלים. מגיע באריזה של 10 ק"ג. קניה במקום למשלוחים לצלצל 09-8615040
- גרגירי חימר קטנים במיוחד. - ספיגה עוצמתית וביצועים מעולים. - בקרת ריחות מרבית. - ריח רענן נעים (אבקת טלק). - מומלץ לחתולים עם כפות רגישות.
חול המתאים ל"חולי ניקיון" שאסתטיקה חשובה להם והם פשוט חייבים להריח את הרעננות. הצבע: חול לבן, לאוהבי המראה הנקי והלבן. ריח: בעל ריח טלק מרענן, לאוהבי ריח חזק. 83% התגבשות! התגבשות מלאה ומהירה לגביש אסתטי ואחיד שקל להוצאה מהכלי. ללא אבק, חסכוני ונח במיוחד. החול נעים ונוח לרגלי החתול, בזכות...
גושים הם המקור העיקרי לריחות ארגז חול עד להסרה. הנוסחה של סופר סקופ היא עוצמתית ומכילה חוסמי ריחות מרוכזים בתוספת סודה לשתייה כדי לתקוף ולהרוס ריחות לשליטה יוצאת דופן בריחות. בנוסף, גושים מתגבשים מאפשרים לך להסיר את מקור הריחות בקלות. החול 99% נקי מאבק!
לארגזי חול עם “תנועת חתולים” (בית עם 2 חתולים ומעלה) כבדה יש את האתגר הכפול של ריחות חדשים עזים וריחות אמוניה מתמשכים. הנוסחה המוכחת מדעית של מולטי-קט שלנו פתרה את שתי הבעיות. פעולה מהירה תוקפת מיד ריחות חדשים ופעולה ממושכת הורסת ריחות מתמשכים. ארגז החול שלך בטוח יעבוד מהר וישאר רענן כל היום....
חול מתגבש דאבל דיוטי 13.15 ק"ג לחתולים ארם & האמר / ARM & HAMMER
חסכת 14%
במלאי
145.00 125.00
החיסכון שלך: 20.00
דאבל דיוטי מבטל את שני סוגי הריחות לבקרת ריחות מתקדמת. הנוסחה פורצת הדרך שלו הורסת ריחות שתן וצואה במגע, ועוזרת לשמור על ריח רענן ונקי של הבית שלך. גושים מתגבשים מאפשרים לך להסיר את מקור הריחות בקלות ולרענן ריח רענן בכל פעם שהחתול שלך משתמש בארגז החול. החול 99% נקי מאבק! ריח שתן? ריח צואה? לאף...
חול חתולים מתגבש ללא בישום המכיל מיקרו גרגרים הלוכדים ואוטמים עד 99% מהפסולת המוצקה והנוזלית בארז הצרכים. תורם ליצירת סביבה נוחה ובריאה עבור החתול.
חול חתולים מתגבש המכיל תערובת ייחודית וקניינית של תמצית צמחים לנטרול מהיר של ריחות. מפיץ 60% יותר חומרים חוסמי ריח תוך 3 שניות (בהשוואה לאבר קלין טוטאל קאבר). אידיאלי לחללים קטנים.
חול חתולים ללא בישום, מכיל חימר מתגבש לספיגה מיידית של רטיבות. אידיאלי עבור חתולים הסובלים מבעיות בדרכי השתן.
חול חתולים מתגבש בניחוח אקווה בריז. משחרר ניחוח נעים ורענן בעת מגע עם כפות החתול.
החול מתגבש הטבעי שולט בריחות באופן מיידי ושומר על ארגז החול נקי. נוסחת החימר הנתרן הטהורה היא למעשה ללא אבק ומועשרת בטלק תינוקות. החול ננעל בריחות ולחות.
חול חתולים בעל נוסחה מחוזקת ותוספת חומרים מיוחדים לנטרול ריחות רעים – אידיאלי עבור בתים עם מספר חתולים, בהם ארגז הצרכים נמצא בשימוש מוגבר.
חול חתולים מתגבש בניחוח פרחים. משחרר ניחוח נעים ורענן בעת מגע כפות החתול.
חול חתולים מתגבש ללא בישום, עם פורמולה התומכת בהתגבשות חזקה במיוחד.
חול חתולים מתגבש בניחוח רענן, עם פורמולה התומכת בהתגבשות חזקה במיוחד.
חול חתולים מתגבש בניחוח לבנדר. משחרר ניחוח נעים ורענן בעת מגע כפות החתול.
חול חתולים מתגבש בעל בישום עדין, גרגרים גדולים ועד 99.9% פחות אבק, עד X3 פחות חול על כפות הרגליים (בהשוואה לאבר קלין מתגבש במיוחד מבושם) וצמצום כמות העקבות שמותירים חתולים וגורי חתולים.
חול מתגבש אקולוגי 7 ליטר לחתולים, מכרסמים וציפורים  - סיריה / SIRIA
חסכת 9%
סיריה היא חול מתגבש טבעי ואיכותי של חתולים, המתקבל על ידי החלת גרגרי קלח תירס על ביוטכנולוגיה חדשנית המאפשרת להם להתקבץ ולהפסיק ריחות לא נעימים. סיריה מתכלה והוא עשוי מחומרי גלם מתחדשים. סיריה אינה מכילה אבק, אשר יכול לגרום לבעיות בריאות עבור חיות המחמד שלך.
whatsup