קולר נביחות ספריי PBC19-16370 לכלבים פטסייף / PETSAFE

885.00
במלאי
+
שיתוף
אפשרויות תשלום
היתרונות שלנו
מוצרים נוספים
במהלך אימון נביחות, עקביות היא המפתח. זו הסיבה שעיצבנו את קולר נביחות ספריי של PetSafe® כדרך עקבית לתקן את נביחות הכלב שלך ללא שלט.
קולר נביחות ספריי זה מזהה את נביחות הכלב שלך ומשחרר מיד פרץ עדין של ריסוס כדי להסיח את דעתו מהדוור או מהחתול של השכן. הכלב שלך לעולם לא יתוקן בגלל נביחה של כלב אחר או רעש חיצוני חזק מכיוון שטכנולוגיית הזיהוי הכפול בקולר זה חייבת לחוש גם רטט וגם קול לפני הריסוס.
מכיוון שהריסוס מיידי ועקבי, הכלב שלך ילמד לקשר את הנביחות שלו עם תיקון וישנה את התנהגותו תוך שבועיים בלבד. זה ניצחון עבורך, החבר הכי פרוותי שלך והדוור שלך. חיית המחמד שלך ראויה לטוב ביותר. סמוך על PetSafe® שיעזור לשמור על חיית המחמד שלך בריאה, בטוחה ומאושרת.

מאפיינים: הקולר עמיד במים לטיולים ביום גשום, קולר נטען במהירות תוך שעתיים בלבד (עם מטען ה-USB הכלול) ומחזיק טעינה של עד 40 שעות, כולל מחסנית ריסוס 1 מכל ריח, ללא ריח וציטרונלה, כל מחסנית ריסוס ניתנת להחלפה וניתנת למחזור מכילה כ-35 תרסיסים, מתאים לכלבים במשקל 8 ק"ג ומעלה ומתכוונן למידות צוואר של עד 27 אינץ’. המערכת כוללת: תרסיס קולר לנבוח, כבל USB לטעינה, 1 מחסנית תרסיס ציטרונלה, 1 מחסנית ריסוס ללא ריח, מדריך להתחלה מהירה.

לא נמצאו ביקורות

אולי יעניין אותך
  • מבצע למכרסמים
משלוח מהיר ואיכותי

אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ

איכות ושירות

מציעים לכם את המוצרים האיכותיים ביותר

החזר כספי בתוך 30 ימים

יש לך 30 יום לבדוק את הרכישה שלך

whatsup