מוצרים לכלבים

הנוסחה פותחה במיוחד כדי להסיר קיא, שתן וצואה משטיחים, ריפוד, או כל משטחים אחרים בטוחים במים. להרתיע חיות מחמד מסימון חוזר על ידי ביטול לחלוטין של ריחות. נותן לך כוח מקצועי קיצוני עם נוסחה של שלוש פעמים יותר כוח ניקוי מאשר מנקים דומים, היא הנוסחה היחידה פרו-חיידקים ואנזימים, עובד מהר יותר על כתמי...
ביסקוויט מיני לכלבים קירה
חסכת 17%
במלאי
30.00 25.00
החיסכון שלך: 5.00
קירה ביסקוויט דנטלי- רול בטעם עוף- מזון יבש משלים לכלב. מועשר בויטמינים A, E D3 ובמינרלים המחזקים את בריאות השן. מסייע במניעת היווצרות פלק וטרטר בשיני הכלב, יעיל במיוחד במניעת דלקות חניכיים. מומלץ לתת כפרס או חטיף בין הארוחות. מגיע בגודל קטן במיוחד, להתאמה מושלמת לכלבים קטנים. רכיבים: דגנים,...
צעצוע קונג דנטלי + חבל נועד לתמוך בצורך האינסטינקטיבי של הכלב ללעוס תוך כדי הוספת היתרון של ניקוי שיניים. החריצים הייחודיים של החבל הדנטלי של קונג קלאסיק, עשויים מנוסחת הגומי האדום הטבעי הייחודית של קונג קלאסיק, מעניקים לכלבים שקע לעיסה מתאים, בעוד שהחבל הטבעי כולל יתרון נוסף של ניקוי החניכיים...
חטיף ברווז ודג לכלבים. רכיבים: ברווז, דג, גליצרין, פרופילן גליקול, חלבון מן הצומח, עמילן, שמן צמחי, מלח, סוכר, צבעי מאכל. תכולה תזונתית באחוזים: רטיבות 32, חלבון 27, אפר גולמי 4, תאית גולמית 1, שומן גולמי 0.5.
אוצר של לעיסה! צורת העצם הייחודית מספק ומתגמל אינסטינקטי לעיסה טבעיים תוך מתן פתרון ארוך טווח ששומר על כלבים עסוקים. ארבעה חללים בפנים יהפוך את העצם לחידה מאתגרת נפשית לכלבים. אידיאלי למילוי חטיפים .
תרסיס עשוי תמציות טבעיות שעוזרות להגן על הריהוט שלך מפני כלבים שאוהבים לכרסם. מרכיבים: שמן תמצית מרגוסה ומים מטוהרים
כלורוקס CLOROX מסיר כתמים וריחות קשים 709 מ"ל CLOROX PET URINE REMOVR כלורקס מסיר כתמים וריחות קשים . כלוקס מסיר את מה שבעל החיים השאיר…. לשימוש על מגוון משטחים בכל הבית מסיר כתמים קשים במיוחד מנטרל ריחות יעיל במיוחד נוסחה עוצמתית עם מיקרו אורגניזם ייחודיים בטוח...
בובת סקיניז עם פרווה “מציאותית” וגוף ללא מילוי שכלבים יאהבו לשחק! תפיסה בראש המכיל צפצפה ובגוף עם ניילון מרשרש מוסיפים להתרגשות כשהכלב, כמו בטבע מנער את טרפו כאילו הוא תפס אותו בעצמו!
נוסחה מדעית כדי לעודד גורים לעשות פיפי באזור מסוים. מפחית את זמן אימון הביתי בשימוש לפי ההוראות. לשימוש פנימי או חיצוני.
מנוסח לסלק ולנטרל כתמים וריחות קשים של כלבים וחתולים כמו שתן, צואה והקאות. פורמולת פרו-בקטריה ייחודית-מסיר כתמים וריחות בעל נוסחת פרו-בקטריה ואנזים ייחודית המבטלת כתמים וריחות, ומסייעת במניעת סימנים חוזרים. שימושים מרובים – מסיר בבטחה כתמים וריחות של כלבים וחתולים מהשטיח, הריפודים, המצעים, צעצועי...
משחק רול לחטיפים, במשחק ישנם מקלות נשלפים המווסתים את תפוקת החטיפחים ובכך קובעים את רמת הקושי. המשחק רול מצוייד בליבת פלסטיק יציבה וציפוי גומי חלק. מידות: 14*5 ס"מ.
תרסיס להרחקה פנימי עוזר לאמן את חיית המחמד שלך בתוך הבית.
גדר אילוף תיחום 76 ס"מ לכלבים  צמ
חסכת 13%
במלאי
285.00 249.00
החיסכון שלך: 36.00
גדר תיחום בעלת 8 צלעות בגובה של 71 ס"מ ורוחב 61 ס"מ. הצלעות מחוברות בצירים כך שניתן לקפל / להתקין בקלות. באחת מצלעות הגדר יש דלת גישה המאפשרת לחיית המחמד להכנס ולצאת בקלות בזמן שהגדר עצמה סגורה.
אוצר של לעיסה! צורת העצם הייחודית מספק ומתגמל אינסטינקטי לעיסה טבעיים תוך מתן פתרון ארוך טווח ששומר על כלבים עסוקים. ארבעה חללים בפנים יהפוך את העצם לחידה מאתגרת נפשית לכלבים. אידיאלי למילוי חטיפים .
דוחה כירסום בחפצים שאנו לא מעוניינים. התרסיס הוא כלי אימון שעוזר לשחרר התנהגות כירסום לא רצויה על רהיטים, נעליים, שטיח, וכו ’. הוראות שימוש: מרססים קלות חפצים במרחק של 30 ס"מ למשך 3 ימים. לאחר מכן, במידת הצורך, חזור פעם בחודש. מתאים לאימון גורים.
השתמשו בתרסיס המר של ביטר לושן כדי להגן על הרהיטים, השטיחים, הדלתות ועוד מפני כרסום או גירוד ציפורניים לא רצויים, ולסייע במניעת סימון טריטוריאלי באמצעות מתן שתן. גורם מרתיע רב עוצמה זה גם מרתיע נשיכת פרווה ולעיסת שיער, מה שהופך אותו לשימושי כסיוע להכשרה.
קונג וובה חברים הוא צעצוע חמוד אינטראקטיבי לנשיכה ולניעור צעצועים זמינים. צעצועים רב-תכליתיים אלה מושלמים לשימוש פנימי וחיצוני, וזנבותיהם הרכים הופכים אותם לקלים לאיסוף ולזריקה. כל הבובה מכוסה בבד קטיפה רכה, בנוסף, הבובה מכילה צפצפה במרכז הגוף שימשוך את הכלב עוד יותר. הצבעים והדגמים שבתמונה...
שטיח הרחה מורכב מ2 אורכי ציציות שונות, יכול לשמש גם להאכלה יומית עם מזון יבש, מונע בליעת מזון, מגש פלסטיק נשלף מונע התכווצות. עשוי פוליאסטר. מידות: 50*34 ס"מ.
טיפות למשיכת גורים לעשות צרכים (יותר לשתן) במקומות מסויימים, מומלץ לטפטף על משטחי פדים של הכלבים להגברת המשיכה.
בובת קידוס דב הוא אידיאלי למשחקי כלבים ולזמן התכרבלות. כולל צפצפה בטון נמוך המעוררת את סקרנותו של הכלב וניתן להוציא הצפצפה למקרה הצורך, מה שהופך אותו לאידיאלי לזמן התכרבלות.
בובת סקיניז עם פרווה “מציאותית” וגוף ללא מילוי שכלבים יאהבו לשחק! תפיסה בראש ובזנב המכילים צפצפה מוסיפים להתרגשות כשהכלב, כמו בטבע מנער את טרפו כאילו הוא תפס אותו בעצמו!
הבובת חזיר רך בעל צורת האריגה החזקה והגמישה מסייעת בחוט דנטלי וניקוי שיניים במהלך המשחק, כך שהכלב שלך עובד ומשחק במקביל! יותר פאדג ’= יותר כיף!
חטיף חתיכות סלמון בר לכלבים. רכיבים: עוף, סלמון, חלבון מן הצומח, עמילן, גליצרין, קמח אורז, סורביטול, תמצית שמרים, מלח, צבעי מאכל. תכולה תזונתית באחוזים: חלבון גולמי 31, רטיבות 14, אפר גולמי 5, תאית גולמית 1, שומן גולמי 0.5.
צעצוע עשוי סיבי במבוק חזקים בשילוב עם ניילון ללעיסה חזקה יותר למשך זמן רב יותר. גושים מוגבהים מעסים שיניים וחניכיים לפה בריא. בגודל של כ15 ס"מ.
בובת למה עם צפצפה המעוררת פעולה מספקת אינסטינקטים. מגוון מרקמים מוסיף ריגוש לכל מסע ברחבי החצר או פסגת הספה בעוד הצוואר הארוך קל לתפיסה עבור כלבים בכל הגדלים. הצבעים שבתמונה להמחשה בלבד, הצבעים משתנים לפי מלאי החנות.
ספריי מנטרל את הריח של ייחום של כלבות בתקופת הייחום.
שחרר את העוצמה של סודה לשתייה עם מוצרי טיפוח ארם & האמר. ארם & האמר משתמש בכוחה של סודה לשתייה כדי לרענן פרווה מסריחה ולהעלים ריח. הסודה לשתייה מתמוססת לחלקיקים עדינים, נכנסת לאזורים שקשה להגיע אליהם, וכתוצאה מכך ניקוי עמוק יותר. המגבונים הללו יהפכו לשמירה על ניקיון הכלב שלך לחוויה נעימה עבורך...
בובת סקיניז עם פרווה “מציאותית” וגוף ללא מילוי שכלבים יאהבו לשחק! תפיסה בראש המכיל צפצפה ובגוף עם ניילון מרשרש מוסיפים להתרגשות כשהכלב, כמו בטבע מנער את טרפו כאילו הוא תפס אותו בעצמו!
התרסיס יכול לעזור לבעלי חיות מחמד לחסוך כסף ולהיות סבלניים יותר בהתמודדות עם בעיות אלה. החלפת ריהוט, ריצוף ורכוש שניזוקו משתן יכולה להיות יקרה. התרסיס – מבטל את זה, פוטנציאל חיסכון מאות או אלפי שקלים. החומר מנוסח כדי להשמיד שתן, הסרת שתן לצמיתות מכל המשטחים הקשים והרכים התרסיס משתמש בשילוב של...
צעצוע עשוי סיבי במבוק חזקים בשילוב עם ניילון ללעיסה חזקה יותר למשך זמן רב יותר. גושים מוגבהים מעסים שיניים וחניכיים לפה בריא. בגודל של כ18 ס"מ.
שמפו סופר לבן הוא שמפו טבעי מתון, באיכות גבוהה שפותחה במיוחד עבור פרוות לבנות וצבעוניים בהירים. השמפו הוא שמפו מרוכז, למהול ביחס של 1:8 לתוצאה טובה וחסכונית יותר.
במלאי
145.00
ניקוי יסודי, לעבור בקלות בין מים נקיים ושמפו. קל לשימוש, פשוט למלא אותו עם שמפו, להתחבר לכל צינור, ולשטוף את הכלב שלך. שטיפת הכלב שלכם לא תהיה מטלה יותר, בבטחה ובקלות לשטוף כלבים בכל הגדלים בפחות מדקה אחת.
שמור על הכלב שלך מללעוס עם ספריי הדובדבנים המריר הטוב ביותר. תרסיס הרתעה זה נגד לעיסה מנוסח עם תערובת של מרכיבים טבעיים מרכזיים. הוא כולל תמצית לימון וזרעי ענבים. תרסיס דובדבנים מריר זה נועד לסייע להרתיע את הכלב מללעוס וללקק בעור מגרד, תפרים או תחבושות. הוא מעוצב כדי להיות בטוח להחיל ישירות על...
חטיף מקלות סלמון לכלבים. רכיבים: עוף, סלמון, עמילן, גליצרין, חלבון מן הצומח, מלח, צבעי מאכל. תכולה תזונתית באחוזים: רטיבות 24, חלבון גלמי 24, אפר גולמי 5, תאית גולמית 1.5, שומן גולמי 0.5.
ערכה דנטלי משחה 100 גרם + מברשות שיניים לכלבים  - ביוליין / BIOLINE
חסכת 11%
ערכת השיניים כוללת שפופרת של 100 גרם של משחת שיניים בטעם בקר, מברשת שיניים דו-צדדית, מברשת סיבים אצבעוני ומברשת גומי אצבעוני. הכל בתמיסה אחת לטיפול אוראלי. זה שומר על היגיינה עם הכלב שלך. הוא מעוצב עם ידית אחיזה קלה, זיפים רכים במיוחד, קצה גדול לצחצוח השיניים הקדמיות, הקצה הקטן לצחצוח את השיניים...
חטיף ג’רקי עוף ודג זהבון לכלבים. רכיבים: עוף, דג, גליצרין, פרופילן גליקול, עמילן, חלבון צמחי, שמן צמחי, סוכר, מלח, צבעי מאכל. תכולה תזונתית באחוזים: רטיבות 30, חלבון גולמי 26, אפר גולמי 5, תאית גולמית 2, שומן גולמי 0.5.
כדורי אקוליבריה-וט להרגעה הוא תוסף משלים המבוסס על מליסה, ולריאן, ג’ינג’ר וטריפטופן. מליסה וולריאן מבצעות פעילות מרגיעה. לג’ינג’ר יש פעולה המכוונת להרגעת הפרעות עיכול, כולל בחילות והקאות, וכן תכונות שמטרתן להמריץ את העיכול. בנוסף, בכדורי אקוליבריה-וט להרגעה ישנה גם חומצת האמינו Tryptophan, קודמת...
היפטר מכתמי דמעות ולשמור על פניו של חיית המחמד שלך נקיים. הוא עשוי ממרכיבים טבעיים כמו שיבולת שועל ואוכמניות שמרככים ומאזנים את העור על פניו של חיית המחמד, ומשאירים אותו רך ומריח מתוק. נהדר עבור כל סוגי העור וכל הגילאים.
צעצוע איכותי תוצרת חברת KONG ארה"ב, עשוי מגומי קשיח, ניתן לניקוי בקלות. צעצועי KONG נחשבים לטובים בעולם ומעסיקים את כלבך זמן רב. ניתן להשיגם בצבעים וצורות שונות ובנוסף בחלק מהדגמים ישנה אפשרות להכנסת מזון/חטיפים על מנת לגרות את כלבך לשחק.
תמיסה המשמשת לחיטוי ושטיפת העיניים והעפעפיים בכלבים ובחתולים. חומר מעולה במיוחד להסרת כתמי דמעות.
חטיף רצועות מיני סלמון ועוף לכלבים. רכיבים: סלמון, עוף, פרופילן גליקול, גליצרין, עמילן, חלבון מן הצומח, שמן צמחי, מלח, סוכר, ויטמין E, צבעי מאכל. תכולה תזונתית באחוזים: רטיבות 24, חלבון גלמי 22, אפר גולמי 5, תאית גולמית 1, שומן גולמי 0.2, נתרן 4700 מ"ג/ק"ג, זרחן 2200 מ"ג/ק"ג, סידן 1400 מ"ג/ק"ג....
צעצוע קונג מצפצף בצורת עצם.
במלאי
צור קשר לקבלת מחיר
טיפות להרגעה על אופן טבעי ויעיל מרגיע ומפחית התנהגות בעיה בכלבים מכל הגזעים והגילאים. המכיל תמצית ולריאן, אמפולה אחת תרגיע את הכלב עד לשבוע אחד. טיפות להרגעה לכלבים יכול לעזור להקל על בעיות כגון: הפחתת התנהגות בעיה הרסנית פוטנציאלית. זה גם יעזור לכלב להרגיש פחות מודאג בזמנים קשים כגון להפחתת...
ביקורות

לא נמצאו נתונים

כתוב ביקורת
whatsup