מזון 800 גרם לארנבים בוגרים קוניפיק / CUNIPIC

27.00
במלאי
+
שיתוף
אפשרויות תשלום
היתרונות שלנו
מוצרים נוספים
מזון כופתיות מלא ומאוזן שנוצר במיוחד עבור ארנבים בוגרים מגיל 6 חודשים. מזון זה מגיע בצורה של מזון רב חלקיקים המורכב 60% ברים 40% דגנים (קורנפלקס וגרגרי אספסת מיובשים). בין היתרונות של ארנב מבוגר אנו יכולים למצוא איזון הולם של חלבון וסיבים לעיכול בקלות אשר מסייע לווסת את המעבר במעיים ומעורר את המערכת החיסונית. בנוסף פרה ביוטיקה כדי למנוע בעיות עיכול, ויטמין נוסף, אשר מבטיח צמיחה אופטימלית אומגה 3, עם חומצות שומן חיוניות המסייעות למנוע מחלות ולשמור על הבריאות של הלב וכלי הדם, מערכת החיסון, מערכת העיכול והרבייה, בנוסף להבטחת שיער רך ומבריק.

פרטי המוצר

  • הרכב: דגנים על ידי מוצרים של מקור הצמח, מוטי אלון, קורנפלקס ופתיתי דגנים נוספים, שמנים ושומנים צמחיים, חומרים מינרליים, שמן זית.
  • רכיבים:14.0% חלבון גולמי, שמנים ושומנים גולמיים 2.8%, 15.7% סיבים גולמיים, אפר גולמי 7.3%, תוספים: ויטמין A 10000 IU / ק"ג, ויטמין D3 1000 IU / ק"ג, ויטמין E (אלפא תקופרול) 35 מ"ג / ק"ג, Cu (פנטהיד גופרתי Cupric) 5 מ"ג / ק"ג, ל-לין, ל-ת'ריין, חומרי טעם, חומצה תוסף EEC EEC E-236), אמוניום פרומוניאט (E284), אמוניום Formate (E295), אתוקסקין .

לא נמצאו ביקורות

אולי יעניין אותך
  • מבצע למכרסמים
משלוח מהיר ואיכותי

אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ

איכות ושירות

מציעים לכם את המוצרים האיכותיים ביותר

החזר כספי בתוך 30 ימים

יש לך 30 יום לבדוק את הרכישה שלך

whatsup