שימור רינל מרה לחתולים 200 גרם במבצע

15.00
מבצע הנחות כמות :
כמות
5+
10+
מחיר
14.00
13.00
במלאי
+
שיתוף
אפשרויות תשלום
היתרונות שלנו
מוצרים נוספים

מזון רטוב דיאט לחתולים עם מחלת כליות אי ספיקת כליות כרונית היא המחלה השכיחה ביותר בחתולים מבוגרים.

מחלת כליות כרונית מאובחנת לרוב רק כאשר לא ניתן עוד למצוא את הטריגר בפועל ו-2/3 מרקמת הכליה כבר ניזוקה לצמיתות. הכליה יכולה לפצות על חוסר תפקוד לאורך תקופה ארוכה בכך שחלקים בריאים של הכליה יעשו את העבודה הנוספת. עם זאת, אם הוא נהרס 2/3, התסמינים התואמים הופכים בולטים בבעל החיים, שכן הרעלים שהכליות כבר לא יכולות להפריש מצטברים בגוף. החתול סובל לעיתים קרובות מאובדן תיאבון, ירידה במשקל, צמא מוגבר והטלת שתן, שלשולים, הקאות, איכות פרווה ירודה, ריח רע מהפה, ריריות חיוורות וכו'.

כיצד מזון רטוב של RENAL תומך בחתול שלך עם חולשת כליות כרונית

MERAVITAL RENAL היא תזונה רטובה פרימיום שפותחה על ידי וטרינרים ותזונאים ומותאמת באופן מושלם לצרכיהם של חתולים עם מחלת כליות. מאחר שחלבונים שאינם נחוצים לבניית החומר בגוף גורמים לעומס נוסף על הכבד והכליות, MERAVITAL RENAL מכילה תכולה נמוכה של חלבונים איכותיים המותאמים במיוחד למחלה זו. אלו ניתנים לעיכול ובכך נמנעים מלחץ על מערכת השתן עם תוצרי פירוק נוספים כגון אוריאה. מאחר וחתולים עם מחלת כליות לרוב אינם מסוגלים לפרק זרחן, MERAVITAL RENAL מונע זאת הודות לתכולת זרחן מותאמת. MERAVITAL RENAL מצוידת ביחס מינרלים ספציפי המונע חומצת יתר של הגוף. חומצות שומן אומגה 3 (EPA ו-DHA) מסוגלות להקל על תהליכים דלקתיים ברקמה ולהשפיע לטובה על יכולת הסינון של הכליות. מנאן ופרוקטו-אוליגוסכרידים חוסמים את ספיגת החיידקים הפתוגניים דרך רירית המעי.

ייעוץ וטרינרי במקרה של בעיות בכליות

תסמינים כמו שתייה מוגברת, השתנה מוגברת, עייפות וכו' יכולים להיות גם סימנים למחלה קשה אחרת כמו סוכרת, בעיות בדרכי השתן. יש להאכיל את Meravital Renal רק בהמלצת וטרינר ותחת השגחה רפואית מתאימה.

הטיפים שלנו לשימוש במזון רטוב של RENAL:

ניתן גם לשלב מזון רטוב של MERAVITAL RENAL עם מזון יבש של MERAVITAL RENAL. ודא שלחתול שלך תמיד יש מספיק מי שתייה טריים זמינים. אנא הציעו תמיד לחתול שלכם את המזון טרי וטמפרטורת החדר, מכיוון שאוכל מעופש או קר מגרה את הקיבה והמעיים. אנו ממליצים לאחסן שימורים פתוחים בכלי פלסטיק ניטרלי במקרר. חמצון של קופסאות שימורים פתוחות עלול להוביל לאובדן קבלה אצל בעל החיים. האכילו ארוחות קטנות לעתים קרובות. אם החתול שלכם לא מראה תיאבון, התחילו את הטיפול במזון רטוב של MERAVITAL RENAL, אותו תוכלו לחמם מעט באמבט מים (בדומה למזון לתינוקות). ריח של מזון רטוב מחומם מעורר לעתים קרובות את התיאבון של חתולים חולים. אין להאכיל כל מזון אחר לחתולים (כולל פינוקים) במהלך הטיפול ב-MERAVITAL RENAL, אחרת הצלחת הטיפול תסתכן. אתה יכול בקלות להשתמש במזון יבש של MERAVITAL RENAL כחטיף בין הארוחות. במקרה של אי ספיקת כליות כרונית, יש להאכיל את MERAVITAL RENAL או דיאטת כליות לכל החיים. דיאטת כליות מוקדמת תאריך את חייו ובעיקר את איכות החיים של החתול שלך.

עצות כלליות לחתולים עם מחלת כליות:

בדוק את החתול שלך עם מחלת כליות באופן קבוע על ידי וטרינר.

אינדיקציות

אי ספיקת כליות כרונית מניעת אבן קסנטין מניעת אבני סידן אוקסלט בנוכחות חולשת כליות

לא נמצאו ביקורות

אולי יעניין אותך
  • מבצע למכרסמים
משלוח מהיר ואיכותי

אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ

איכות ושירות

מציעים לכם את המוצרים האיכותיים ביותר

החזר כספי בתוך 30 ימים

יש לך 30 יום לבדוק את הרכישה שלך

whatsup